onsdag 23 mars 2011

Saker jag aldrig trodde jag skulle göra

Men har ändå hänt ett flertal gånger:


1. Få bebisbajs på tröjan och sen tänka "äsch, jag byter sen" och glömma bort det! (Nu pratar vi inte mängder utan bara en lite fläck, jag har aldrig åkt iväg någonstans med bebisbajs på kläderna)

2. Torka snor från lillans näsa och torka av det på mig själv. Antingen under strumpan, skon eller på byxan (gäller även andra kroppsvätskor såsom slem, kräk, ögongisch mm.)

3. Äta från en sked full med bebisslem. (Slem är det värsta jag vet egentligen)

4. Tycka att bebisskrik på ett café hör till det naturliga. (Det stör mig inte ens längre. Inte ens om det är någon annans bebis/barn)

5. Vakna 6ggr på en natt och ändå vara sjukt utvilad på morgonen och tycka att man har sovit mycket.

6. Tycka att det är helt okej att amma mitt bland en massa folk.


Kommer inte på några fler saker nu men listan är otroligt lång ska ni veta!

Det mest underbara som finns i hela världen är att ha barn!


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Sarah sa...

Grannen har som en liten pool som är från barnens hus, så ska dit nån dag och kika.