lördag 13 september 2008

Birthday

Nu har både jag och syrran hunnit fylla år klart för i år.

Igår var det fest med min Sandra. Vi var på Olles och såg marmelad orkestern och markoolio.
Han såg lite smått vilsen ut. Men han fastnade på kort.. (lägger upp kort senare, måste ha sladden till datorn)

I torsdags så var det vikariefest. Singstar, alkohol, filmkamera, digitalkamera och snacks.
I goda (arbets)kamraters sällskap :D

Vi får göra om det en annan kväll när ingen ska jobba dagen efter :P

Nu sitter jag hemma hos Daniel och tänkte ta mig tid att blogga.. men då hade jag inte med mig kamerasladden... shiet..
sorry. bilderna får vänta ett tag till ändå.

Har varit soffpotatis hela dagen idag. Pytonjobbigt. Sen blev det taco middag hos födelsedagsbarnet på hovslagargatan. (lillasyster Elin).
Först förbi min andra familj. Fick träffa min Sandra och våra pojkar en snabbis.

nu ska jag och Daniel poppa popcorn och kanske se någon film. Det är ju trots allt lördag.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Johanna sa...

Hmmm, hur gick det att jobba? Jag var faktiskt riktigt pigg! (Det var värre idag)