måndag 15 september 2008

mycket att blogga om...

.. jag har så hemskt mycket att blogga om..
mitt liv är så jätteintressant !
eller hur ?

Jag har iaf jobb september ut nu :D
varje dag på dagis också jobbar jag på helgerna på skymningen..
så jag klarar mig den här månaden också.. jippi

Undrar hur det går för Emma att skaffa en virkblogg då. Hon som virkar jämt och ständigt.

Nu sitter jag och försöker vila ner maten. Jag åt på kanske 2½ sekund. Lite småstressad.. - Ja !

Tatueringsmässa i stan nästa helg !! måste dit måste dit !!

Har många saker på G. Ska hämta mimmi ikväll. kanske åka till stan och hitta min tv-bänk.
jobba hela veckan(inklusive helgen). Försöka få kronorna att räcka till. Rensa förrådet (måste! göras innan det blir för kallt).

Ja ja.. nu ska jag dricka mitt ingefära&kanel vatten.. MUMS !!!


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Maria sa...

Haha! Den som söka skola finna! Nu vet jag var du finns! Ska hålla ögonen öppna på vad som händer i ditt liv.

Sorry för i helgen. Jag har varit dyngförkyld så det blev inget drinkparty. Men jag LOVAR. Vi SKA!

Ha det så bra nu och hälsa alla underbara människor på jobbet.