söndag 21 december 2008

Fjärde advent idag och det snöade inatt. Nu börjar det närma sig med stormsteg.
Min näsa jobbar emot mig. Snorig och ond. Blödde lite näsblod imorse. Min D tror på järnbrist. Who knows...?


På tal om storm. (Han hette ju Dreamline´s magic snowstorm)

Det är vitt ute igen! Hoppas hoppas, peppar peppar ta i trä, att den får ligga kvar till iaf på onsdag.

Jag måste köpa en ny almanacka för min går bara till nyår och jag måste skriva in jobb i januari. Föresten! Nämnde jag att jag är arbetslös? alltså på riktigt??

Får ni nys om något jobb som skulle passa mig så hör av er :P
(inget hembiträdejobb)

Jojo - Jobberbjudandet som Nanny till dina barn står kvar ;)

Nej nu ska jag ta och diska och fixa iordning här hemma. Det ser ut som C*R*A*P nu när man har jobbat hela tiden.


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej -

2 kommentarer:

Johanna sa...

1. Jag är också glad för snön! Hoppas också!

2. Jag med, jag har kalender kvar till 19/1.

3. Inte hembiträde? Då vet jag inte.

4. Hmm... Tror jag låter bli!

Anonym sa...

Dont worry be happy älskling ;)
Lägg upp en fin bild på oss nu så folk får se hur snygga vi är tillsammans, jag har fått förfrågan om det efter folk har hört rykten om oss :D Vi är rikskändisar!!