fredag 19 december 2008

Nu var det sista dagen på jobbet för iår... Jag la fram lite marknadsnougat och ett kort innan jag for iväg. En hel IKEA-kasse med ytterkläder fick jag ta hem.

Jag sitter just nu hos Sandra på Hamrénsvägen. Sen ska jag iväg och trängas med alla andra på köpingen. Ska köpa klart julklapparna. (Ännu inte helt klar trots att jag började i mitten av oktober)

Ikväll blir det kanske mys med Min D och sen (förhoppingsvis) en god natts sömn. Sover så dåligt på nätterna nu, om det bara vore sån där "längtantilljul"sömn som man hade när man var liten. Men det är det inte...

Imorn - Jobb
Söndag - Fjärde advent, Jobb
Måndag - Ledig!!!
Tisdag - Jobb, dagenföretissel och tassel hos Mamma och Pappa, Övernattning i Lillasyster Elin´s rum.
Onsdag - JULAFTON!
Torsdag - Jobbar natt
Fredag - Sover

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Christmas christmas time is here

0 kommentarer: