fredag 16 januari 2009

.:But first I need to learn to love me too:.

Är det bara jag som inte tål den där människan som dansar i lets dance?
Nämner inte vilken. men jag bara undrar vad dom hittar för folk till såna program...

Det är inte lätt att blogga när man inte orkar skriva om allt som hänt.
Idag har jag iaf jobbat. Det gick ganska bra. Jag tror jag lever för att jobba. För allting går bäst på jobbet. Jag är inte lika trött och inte lika uttråkad som jag är hemma. Så ge mig jobb!!

Viola min D, tack för att du ger mig trygghet och kärlek.
(Lite mesigt, men så är det när man är kär)

Också refererar hon till Bambi som en HON!!!! Är hon korkad i hela lilla blonda huvudet eller ? Jaja.

Och idag känns det såhär:



Fast vi avslutar med något positivt. Dagens Skönhet;

2 kommentarer:

Johanna sa...

Så du menar att Bambi ÄR en "han"? Tack! Jag kände mig jättedum som alltid tänkt på honom som en kille! (även om jag inte erkänner att jag såg på 10 minuter av let's dance igår) Jag var tvungen fråga mitt sällskap men det gav inget vettigt svar!

zandra sa...

Bambi är en Han.
Punkt slut.
Och du. Vi får ta med virke till en grogg/drink/blandning och bjuda alla i sällskapet på fredag. det blir väl trevligt?