fredag 2 januari 2009

Foto: Veronica

Jag börjar med en glad bild för att få det här blogginlägget att verka positivt. Men den här dagen är av väldigt blandat karaktär...

- Jag borde ha förstått åt vilket håll den här dagen skulle luta...
Dagen började med att det kliade och sved nå så grymt i vänster öga. Hela ögat var rött och svullet och inuti kunde jag hitta en ögonfrans...hm...
- Besked om charmgubben (R.I.P)
Blev bjuden på lax hos mamma och pappa men jag tvättade ju ikväll så jag fick lov att fara hem och fixa med tvätten lite och sen tillbaka.
- Sen fick jag lov att lämna bilen hos mamma och pappa och GÅ hem i 22-23 Minusgrader, när jag skulle hinna tvätta.
Nu är allt rent iaf men det är kläder överallt i lägenheten. Fuktiga alltså.
- Min hals jobbar förtfarande emot mig. Ont som attsingen när jag sväljer...
Jag som tänkte att jag skulle hinna så mycket när jag tvättade för jag brukar ju vara som mest produktiv då....
Men hela listan är kvar. Förutom att tvätta då..

Men jag är nog bara allmänt negativ idag. Irriterad, arg och ledsen.
Inte min dag!
Jag gillade det gamla året bättre, finns det ingen ångerrätt eller öppet köp?

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: