fredag 9 januari 2009

Igår fick jag otroliga 25 117 steg. och idag måste jag få fler än det.

Men jag har precis kommit hem från mamma och pappa och jag är skittrött och jag mår illa. Åt för mycket.

Men om jag ställer mig och hoppar lite hopprep nu så kommer jag nog ikapp gårdagens resultat.

"Essential Metallica" på MTV, thank you.

4st - Är dom söta tassarna som tassar omkring på min mage om natten
2st - Är mina underbara föräldrar som jag älskar mest av allt i hela världen
8st - Är åren som jag har känt min D
42st - Är kvadratmetrarna som jag bor på
3st - Är gångerna som jag höll på att ramla på väg hem från Mamma och Pappa ikväll
1000st - Är bitarna i mammas pussel som hon håller på att bygga
2st - Är arbetsdagarna jag har kvar på denna vecka
274st - Är pussarna som jag gett Mimmi sen jag kom hem

Jonas Brothers imorn - Oja, det kunde ha varit Tokio Hotel. (Man tackar ja)

Skridskor imorn?

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

3 kommentarer:

Johanna sa...

Besviken över bristen på tyska tvillingar? Hade varit spännande med håret...

zandra sa...

Snarare lättad

sorina sa...

men då kör vi tokio hotel som tema nästa gång :)