fredag 23 januari 2009

I'm still alive but I'm barely breathing

Åh så skönt att ligga och dra sig med en kurrande kissemiss på magen.
Jag vaknade samma tid som i vanliga fall om jag skulle jobba. Men jag låg och drog mig och bara lyssnade på tystnaden. (och kurrandet)

Helt utvilad idag, känns det som iaf.

Stackars det rådjur som jag såg igår på badet. Det såg riktigt förvirrat ut och jag såg i spåren i snön att han har vandrat runt länge. Men är man så dum att man springer in genom en öppen grind och inte kommer ihåg var den var?? Skyll dig själv!

"Wildchild" ? Något ni tänker se?

S påminde mig om att man kanske skulle ha ngt att ta på sig ikväll på vikariefesten... Hon är smart den tjejen. Men det hade jag inte funderat på... Jaja, det lär inte bli ngt roligt iaf. Har inte mycket roliga kläder...

Idag ska jag(i ingen ombördes ordning);
- Hämta resten av mina singstarskivor som är hos Mamma, Pappa och Elin.
- Gå på systemet
- Titta på boströms, letar efter en sorts locktång och pappa kunde inte precis säga om dom hade ngn.. :P hehe

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig, Zandra.
Jag bara gör det.