söndag 11 januari 2009

And I'm on my knees, looking for the answer

Jobbade idag också. Med Jojo. Vi var ute på en "liten" promenad.
Iklädd våra 'Girly-girl'kläder. Jag vann! :D Wee!
(Tyvärr så är jag hos min D nu och jag har inte kamerasladden med mig hit så jag kan inte publicera dagens jobb'outfit')

Vi stegade ut i den fina vinterdagen. Bestämde oss för att hämta hennes kamera (hemma hos henne på lägret) och sedan begav vi oss runt lilla nyby och sen ner vid älvdalagatan och så. Sen hem och fika. Alldeles för mycket chokladkladdkaka. Den göttaste kakan jag bakat på länge däremot.

Gjorde lite planer på var vi ska gå i sommar sen. (Jojo! Vi skulle ju leta fram en gammal karta och börja markera där vi har gått nu)

Jag hjälpte henne med maten lite sen gack jag hem och hoppade lite hopprep och rullade runt med magtränaren på golvet.
Jag och Mimmi åt middag i sängen medan vi såg på teve. DET är slapphet i högsta nivå.

Samtdigt Miami Ink på teve. Vilken höjdarkväll.

Magikernas tricks avslöjades på teve också (Några iaf). Jag tror jag ska börja trolla. Det verkar så enkelt. Finns det magikerskola?
- Jag vill gå på Hogwarts, när är sista ansökningsdatum dit? Någon som vet?

Sen gack jag och Mimmi till min D. Nu sitter jag här och bloggar lite men jag känner att jag inte har så mycket att skriva om idag. Förutom att jag ramlade idag! Världens snyggaste vurpa burpa!! :D

DEN hade jag velat ha kort på Jojo!

Jag landade som på ovansidan av ena foten och knäna men samtidigt armbågen och händerna. Jaja, den måste ha varit läcker att se på iaf!

Lycka till i nya lägenheten Veronica, jag kommer och hälsar på så fort vi båda har tid samma dag :D

Jag avslutar med ett ordspråk (som kan relateras till något som vi pratade om idag Jojo) ;
"Den man ligger med får bädda"

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

4 kommentarer:

Johanna sa...

Kakan var godare när den var varm, och därmed basta!

Skön promenad, dumt med kartan. Det måste vi ta tag i!

Bäddning är för bra för kvalstren!

zandra sa...

Smaken är som baken. Men kakan var god.
Ja vi måste leta fram en. Jag får göra det imorn. Jag ska även ta bort granen imorn. Mycket att göra.

Johanna sa...

Bra överskrift, för övrigt!

Anonym sa...

tack zandra :) det är bara att ringa. och fredag kan jag. :)