söndag 18 januari 2009

Say a prayer, but let the good times roll

Multitaskingkvällen ikväll tror jag. Jag epilerade benen med vänster hand och googlade med höger hand.
och med det/den benet/foten som jag inte epilerade så klappade jag mimmi som låg på golvet bredvid.

Nu är det bara datorn och teve som gäller. ska varva ner efter min dag !

Dåligt-humör-dagen!

Saker jag lärt mig i helgen;
- Man blir inte smal av kakor och choklad
- Man blir gladare av att baka kakor
- Livet går vidare om man råkar se ngt annat istället för miami ink en halvtimme
(men det tar hemskt på krafterna, därför fick jag lov att baka kakor)
- De bästa vänner man har borde vara arbetskompisarna för dom träffar man ju i princip varje dag
- Sorina är en söt nörd
- Soppa kan vara riktigt varm
- Zandra tål inte lök
- Promenader är bra för en
- Att jag trivs på jobbet

Mycket mycket mer har jag lärt mig också. det har varit en sån helg. men imorn har jag mycket att göra på de få timmar som jag är på jobbet.
Men det är kul att ha något att göra.

Dagens skönhet (som utlovat);
Sötnörden


"Ju äldre man blir desto snyggare blir killarna i sin egen ålder"


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

sorina sa...

fy fan vilken het pudding.