torsdag 8 januari 2009

Skallebang

Goderdagen
Idag gack jag till jobbet igen, det är rätt så mysigt att gå på morgonen när det är mörkt. Imorn får vi se hur mycket jag orkar gå innan jag börjar jobba. Ska försöka få mer och mer steg på stegräknaren varje dag. Men jag känner att det tar emot. Ont i skallen och yr i bollen. Typ febrig och så. Men inte sjuk..

Nu snöar det dessutom, det här är INTE min vinter iaf. Hoppas man kan få åka nå skoter iaf när det ändå ska vara snö...

Igårkväll så var vi (jag, nora, therése, mamma, elin, linus) på maxi och drev runt. Vi hann in en sväng på ÖB innan också ja :D
Sen var vi och tvärfika hos Emma Femma. Trevligt att se att hon levde och frodades.
Bara hon kommer ihåg att mixa popcornen. *Snick Snick Snick*

Sen när jag kom hem så var min D hemma hos mig :D Mysigt. Det var kul att komma hem till någon någon kväll. Tack!

Igår fick jag 20 687steg... det var ju rätt så bra, idag har jag än så länge 18 994steg men jag ska hoppa hopprep nu så jag kommer ikapp.

Jag publiserar det här inlägget nu för datorn på jobbet vägrade..
(jag kan tänka mig att inlägget är snurrigt att läsa för jag skrev lite på jobbet och lite nu hemma)

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Anonym sa...

klart man hinner att åka skoter, vi ska ju köra upp till stig och carinas stuga :) om vi lyckas. haha