söndag 4 januari 2009

today doesn't count

idag är det en hemsk dag.

det började bra jag var ute och gack med freda i kylan, hon fotade lite smått och men sen for jag hem till mamma och pappa.
Där hade dom dukat upp te och mackor och (mina favorit) digestivekex, det är klart man fikar... jag och mamma böggde lite pussel också innan jag for hem.

Väl hemma så åt jag fiberhavregrynsgröt med solrosfrön och russin.
Gött gött. Men träningsvärken gör så att jag måste vila från att träna magen idag.

Sen var jag med min D, vi såg mr Deeds och åt en massa hemskheter.
(Äter fortfarande.... Popcorn)

Men men, imorn är det tillbaka till det vanliga. Har redan planerat maten för imorn. Och träningen.
Sen på kvällen jobbar jag, med Sorina. Dresscode?


Ikväll; "You, me and Dupree"


Dagens skönhet;





Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: