fredag 13 februari 2009

Behind blue eyes


















Jag fick lov att sluta med diskkortet eftersom det är så sällan jag är duktig och städar och diskar bort på en gång. Men jag tänkte att imorn och på söndag vill jag göra annat än diska. Så varför inte en fredagkväll? :P
Jag slängde grädden, glassen, bananerna (mosade), sockerbitarna och semmelbullarna som var över. (får köpa nytt när du kommer hit Freda)

Ser fram emot båda min alla-hjärtans-dag-dejter imorn!
Shrimps here I come! Men jag har ont om paljetter i mina kläder till imorn, får satsa på nakenchock istället och höga klackar.


Mi famillia es UNDERBAR! (Wunderbar! Utropade han med stor förtjusning)

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

sorina sa...

(räkorna är i MH's kyl)
ta bilder på klädtemat imorgon!!!

Johanna sa...

Jag har bara ett plagg med paljetter och det är inte särskilt arbetskompatibelt. Är det ok att byta till klackar efter 17?