fredag 20 februari 2009

Jag köper fina bröst och jag talar ut

Fredag fredag fredag....
Nu är det början på helgen. Imorn jobbar jag hela dagen.... och på söndag också men börjar tolv.
Jag ser INTE fram emot det. Sen har jag en öppningstur på måndag och på tisdag slutar jag också tidigt. Skönt, då får jag vila upp mig. Fast iofs som det ser ut nu så är jag ju faktiskt ledig på torsdag. Det är bra, då kanske jag hinner tvätta.

Fryser gör jag fortfarande också, fingrarna är kalla nonstop och huvudet hänger inte med. Åh nu blev jag sugen på nonstop bara för det. HAHA! (Neverstop är godare)

Jag jobbar till fyra idag och då ska jag gå hem, ska nog förbi affärn också. Kanske blir något bakverk ikväll tänkte jag. (Det är ju trots allt fredag)

Nu ska jag nämna en riktigt rubbad grej som jag gör JÄMT!
- Om jag kommer hem och är kissnödig så ska jag alltid hinna så mycket som möjligt innan jag går på toa. Till exempel; plocka ur handlingspåsar, plocka upp ur "sova hos D" väskan, rensa kattlådan, laga mat, äta, he på teve och radio, diska mm.
ALLTIHOP VILL JAG HINNA INNAN! Varför gör jag så? Magen kan ju inte må bra av det. Men jag gör det varje gång. Jaja. Det är bara EN av många rubbade grejer som jag gör.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: