Semlans ålder

Lilypie Second Birthday tickers

Fokus ålder

PitaPata Dog tickers

söndag 8 februari 2009

Together we can make it through another day

Här sitter jag en Söndagmorgon och dagen gack så fort igår så det var inte riktigt klokt. Fick nästan lov att springa till jobbet men lederna i kroppen frös så det blev bara en rask prommis.
Melodifestivalen igår, första uttagningen iaf. Men hur pass melodifestivalsintresserad som jag än är tänker jag INTE kommentera vilka låtar (om det var rätt låtar) som gick vidare och vilka som åkte ut. Inga egna åsikter. Bedöm själva.



Jag säger ingenting alls....

Nina

Not a word...




Jag har lagt över dom flesta bilder som mamma och pappa har haft på datorn hemma som jag har tagit. Från 2005 och framåt.

Mycket bilder må jag säga. Haha! Roligt att se, skrämmande samtidigt.
Men det är roligt.


Dagens skönhet;

Haha, webcambild...

Jag lägger in en extra skönhet idag, jag kände mig för ego:
Papperskorgen

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: