måndag 9 mars 2009

Now is your time and you know where you stand, With a gun in your hand, with a gun in your hand

Underbart med bara en vägg kvar att måla.
Den ska jag fixa imorn, idag hinner jag inte.

Jag har slutat jobba nu men jag sitter och väntar på storasyster och Nora som ska ta sig hit från G-myr. Vi ska införskaffa svågers present. (Han fyller år på onsdag)
Jag ska köpa en färghink till också tror jag. Så jag får allt vitt och pallen vit och så. Funderar på att måla mina köksmöbler vita också.

Jag har fått dille på vitt!
Min lägenhet ska äntligen bli vit, svart och rosa.

Sen blire fest i min "nya" lya. Freda måste kunna vara med så jag anpassar datumet efter henne. (Allt för dig min kära)

Sov bredvid en tjockis inatt tror jag, jag fick pytteliten plats i sängen och han tog JÄTTESTOR! Men varmt och mysigt var det iaf. Mimmi rymdes också.
(Finns det hjärterum så finns det stjärterum)

Tack för i fredags tjejer, det var riktigt trevligt! Trevliga bilder dessutom. HAHA!


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vitt är INTE BRA, kom och se mitt badrum. 2dagar efter en stor städning ser de lika dant ut igen. De är nackdelen med att vara brunhårig och ha färgade handdukar som luddar....!!!

Fest... IM COMING =) Söt du är som vill ha med mig. Hemkomst/landning Umeå 9/4 kl 16.35.

KRAM

Vickans vita ting sa...

lycka till m målningen, inget slår det vita :) I love it!

zandra sa...

Vitt är toppen, har som sagt fått dille på det :D
men jag håller mig till att måla väggarna och pallen... det får duga.. för nu.
okej.. ska försöka fixa festen till då :D