tisdag 17 mars 2009

Vayamos compañeros

Här sitter jag i vårsolen på balkongen. Helt underbart.
(Som den datanörd jag är så fick datorn hänga med)

Har bakat ut min Herman idag. Ska baka ut den andra imorn om jag har tid. Den här blev ganska god. Jag vet inte riktigt om jag tycker det är värt att vänta tio dagar för denna kaka. Men jag ska förbättra den andra med lite av mina egna ingredienser, hehe. Ska göra den mer som en chokladkaka.

Sikken tur att jag vaknade tidigt idag så jag hann handla och göra min Herman. Annars hade jag fått slänga den efter 10dagars väntan... Jag börjar jobba klockan tolv. Inte peppad, jag hade hellre velat vara ledig och vara ute i solen. Packat smörgåsar och varm choklad och fara ut till stugan. Om det är fint väder imorn så ska jag nog passa på att vara ute. Skiter i lägenhetsmålandet och disken och baket.

Undrar bara om någon vill hänga med. Ju fler desto bättre och mysigare. Min D? Storasyster T? Nora? Storasyster E? Vem mer är ledig imorn.... Hmm..

Nu ska jag fortsätta njuta av vårsolen ett tag innan jag måste gå iväg och slava på ett jobb som inte ens kan lova mig jobb hela sommaren... Känns trist.

Adios Flamingo!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Vickans vita ting sa...

Baka vidare m herman du :) Prova ringa dig idag från jobbet, men fick höra sedan att du varit upptagen idag.... Tjingepling :)