måndag 2 mars 2009

You were forcing him to play, you can't make it right, you can't make it right again

Jag målade klar min tavla idag och gav den till min älskade Mammerskorg. Hoppas hon blev glad av mitt konstverk. "Dizzy sunset" heter den iaf.

Frisk och kry är jag nu också dessutom. Det gick snabbt som attan. SSK trodde att det var vintervomeringen som jag hade. Den är lindrig, inga problem, bring it on igen...!

Jag har varit på kyrkan idag och pysslat och stått ute i snöyran. Det var mysigt. Passade på att lämna mitt nummer där för framtida arbete med ungdomar. Det skulle vara trevligt.

Nu ska jag ringa Daniel snart, så fort jag ätit klart. Ska umgås lite med honom innan gympan hade jag tänkt.

Sen är det gympa klockan åtta. Hoppas Emma kommer hit innan gympan och peppar oss! Sen ska jag och hon sova över hos Mammerskorgen och Papperskorgen, för Jag, Mammerskorgen, Emma, Therése och Lina ska imorn på IKEA !!!! Det blir en tidig start imornbitti (hoppas på bättre väder än idag).

SHOPPING!!! YAY !

Veckan blir iaf följande;
Tisdag- IKEA!
Onsdag- Jobb och tvätt
Torsdag- Jobb
Fredag- Jobb
Sen ledig helg och den som vågar ens fråga mig om jag ska förstöra den åker på däng!!

Nej nu ska jag äta klart och sen fortsätta efter schemat, jag bloggar eventuellt imorn efter IKEA annars blire på onsdag.


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Vickans vita ting sa...

Njut på ikea :) Gud vad roligt! ska du plugga ngt?