tisdag 28 april 2009

Bet on it, bet on it

Oj oj oj, värst vad mycket jag bloggar helt plötsligt.
Igår åkte jag till stan och "shoppade" en del, men tappade tråden helt också blev det bara en massa bebiskläder.

Sen fick jag träffa Therése (som jag inte hade träffat sedan i fredags, vi som träffades varje dag i typ 10dagar....)
Och lille Rasmus!! Sötaste killen jag någonsin sett! Han har världens mest stolta storasyster också!
Fler bilder kommer garanterat senare :D

I sina drömmar kan man få vilken person som helst att se bättre ut.

Inatt umgicks jag med "High school musical"gänget. Det var trevligt. Vi sjöng och hade oss. (jag tror inte att det skulle kunna bli en disney film, det var i så fall "the naughty version")

Moahahaha!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: