tisdag 19 maj 2009

But what good's a man's world, without a woman by his side?

Jag började detta elände i fredags, nu har jag varit utan godis, kakor och glass i snart 5 dagar. Jag ska fortsätta, ni har hört mig säga att jag ska klara det i 7dagar. Men jag ska baske mig klara det längre än så!

Watch me!! Moahaha!

I can do it! (And thank heaven that I have a friend with me in this, and that I have min D som kan kolla mig when I blir sugen på godis och mat)

Nu ska min D bort och vara borta i 5dagar! Gah!
Jag måste hålla mig sysselsatt så jag inte saknar honom för mycket.

Idag - Klädparty med Syster (Inte samma kläder som sist, när jag beställde för 500kr,)
Imorn - Jobb och sen drinkkväll med S och David.
Torsdag - Umgås med Storasyster T och N hela dagen sen biokväll med S och J och Chris såklart.
Fredag - ??
Lördag - Jobb 7-17, Kulturnatta???
Söndag - Jobb 7-17 (Min D kommer förhoppingsvis hem inte alltför sent)

Jag sa åt min D att nu får han ju se om jag har blivit nå smalare när han kommer hem på söndag. För det borde ju synas då...

Jag bjuder på en ful, gammal fetbild på mig.


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Freda sa...

Den bilden skulle passa fin fint i min "Zandra- "digitala"-fotoram" Kanske borde ske bild byte snart... =)

KRAM