fredag 22 maj 2009

Jag vill ha din ryggrad här

Idag har jag sovit och sovit och sovit!
Åh så skönt, ska snart sova igen hade jag tänkt :D

När jag inte sov så promenerade jag en bit, sen gick hem och hämta filmer som syrran ville låna. Gick till mamma och skulle lämna dom. Blev bjuden på kaffe så det är klart man stannade.

Sen färgade vi Mammerskorgens hår och Papperskorgens när han kom hem, så nu är dom sommarljusa båda två :D


Blev bjuden på middag, det är klart man stannade.
Löste korsord och satt på altanen.

Sen kattmatshandling och hem.

Tekakor med smör och ost


Ikväll ska jag faktiskt sova tidigt. Hade jag tänkt.
Jag fastnade i en massa bloggar igår.

Men nu har jag inge att skriva eller göra mer så stänger jag av för idag.
Hörs imorn efter jobbet kanske!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: