måndag 22 juni 2009

I didn't know it before but now it's easy to see

Varför heter det "gammal som gatan"?

Man kan ju inte helt plötsligt vara lika gammal som gatan utan man måste ju hela tiden ha varit det i så fall, eller hur?

Så då borde man ju kunna säga att någon är lika gammal som gatan när man är yngre också. För alla gator gjordes ju inte precis på samma dag och år.

Jag ser då vägar komma till och försvinna hela tiden.


Nej huvva nu måste jag sova, har ju faktiskt jobbat inatt!

Ser fram emot fototrissen denna vecka. Men jag lovar inte att posta någon!! Se bara hur det gick förra gången.....

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

sorina sa...

sjukt läskigt. jag tänkte på det där igår.

Johanna sa...

Jag brukar faktiskt säga att jag är äldre än gatan :-)