onsdag 22 juli 2009

Den tiden när vi va, tillsammans du och jag

Just nu sitter jag och Mimmi på en filt på strandpromenaden i kvällssolen och myser.

Mimmi gömmer sig under filten, jagar småkryp som flyger och lyssnar på hundskall.
Jag bloggar, njuter av sommaren och skrattar åt hennes upptåg.

Jag tänkte inte på att ta det nya selet som jag fick av mamma så jag har BRIS-skosnören som sele på Mimmi nu. Hon verkar då nöjd iaf
Hon fick nyss syn på två hundar på kort avstånd, hon morrade lite åt dom och slickade sig runt munnen...
-vet hon egentligen om vilken art hon är? Hon tror nog att hon är en Krokofant eller en sabeltandad tider

Njut av sommaren när den väl är här!

Att sitta på en filt i kvällssolen och bara njuta. SOMMAR!


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: