onsdag 1 juli 2009

I'm laughing at clouds, so dark up above

Jag stod och kollade åskovädret inatt, så grymt mysigt! Vilka knallar alltså!
Men dom var inte värst. För er som sov ska jag berätta att blixtarna vandrade längs himlen. Mäktigt!!
Jag försökte verkligen med det omöjliga, att fota dom!
Jag med mina kassa reflexer, men jag är dock väldigt stolt över att ha fått med stumpar av två stycken.


Här inne satt Mimmi hela tiden för hon var lite rädd


Håll tillgodo!




Här ser man så väl de olika väderlekarna. När dom möts.




Bilderna är inte fejkade någonstans, det har ni mitt ord på!
Och hade dom varit fejkade så hade man väl ändå fejkat dit mycket mera blixt?
Typ något sånt här kanske?

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Sara sa...

Sv: Nej, inte det minsta roligt. Men det är hennes förlust.