måndag 10 augusti 2009

I can still recall, our last summer, I still see it all

Jag slutade tolv idag.

Försökte slappna av hemma sen.

-Det gick inte

Jag gick ut i värmen. Köpte kattsand och kattmat. Och tuggummi. Sen satt jag vid datorn en stund, sen diskade jag lite, sen såg jag teve och mös med Mimmi.

Städade lite. Sen försökte jag sova lite, eftersom att sömn var en bristvara inatt.

-Det gick inte

Då kollade jag lite bloggar. Mös med Mimmi ännu mer. Klippte i tidningar.
Sen försökte jag sova lite.












-Det gick trögt, men när jag väl hade slappnat av och skulle just somna så ringde Min D. Pratade med honom, sen försökte jag sova igen.

-Det gick inte

Sen klev jag upp och duschade, kallt. Sen gick jag till Min D och hämtade buren och bilen och for iväg och hämtade våran Lilleman Oliver.

(Se tidigare inlägg)

Nu ligger Oliver och sover i sängen och Mimmi ligger bredvid, riktigt nyfiken är hon.
Det här kommer att bli toppen!













Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: