torsdag 6 augusti 2009

Världens Bästa Nora

Idag när vi satt på altanen och åt middag så sa Nora åt mig att jag inte skulle skaffa barn för då skulle det vara så lite plats för henne och hennes lillebror när dom kom och hälsade på mig. Var skulle dom sova då!?
Så hon tyckte att det var lika bra att nöja sig med hon och lillebrorsan R.

Men då tyckte jag att ibland så kanske jag kunde lämna mitt barn hos dom om jag skulle hitta på något. Men det fick jag absolut inte göra. Hon hade då inte tänkt att ta hand om mina barn...

Nej du, om jag skulle vara så fräck att skaffa egna barn så skulle jag då verkligen inte få någon hjälp av henne iaf.



Hon vill ju ha mig för sig själv, sötast i världen är hon. VÄRLDENS BÄSTA NORA!



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har verkligen svar på tal min lilla ragata!! ;)
En stolt mamma är man när man hör att det gått in de man lärt henne...He He!!!

zandra sa...

Haha! Självklart :D
Nora är min och för alltid min. Hur många barn jag än får :D