onsdag 12 augusti 2009

I'm still alive but I'm barely breathing

Undrar om Anna Skipper skulle gråta blod om hon såg vad jag "åt" (drack) till frukost idag.
Eller om hon skulle tycka att det var skitbra.

Varje dag dricker jag Proviva eller något annat som lugnar magen.
Nu provar jag en ny laktosfri yoghurtshot som jag hittade på affärn i veckan.

Den är riktigt god, funkar ganska bra. Jag dricker en varje morgon.

Men idag så tog jag 3st glas till frukost + yoghurtshoten.
Glas nr 1 - Vitaminbrus m. Järn
Glas nr 2 - Päronshake
Glas nr 3 - (här är det ingen tvekan om saken, Anna skulle gråta) Cola Zero
Men till mitt försvar så var det ett litet glas och dessutom så spall jag ut nästan hela glaset på sängbordet + golvet nedanför...

---------------------------------------
Motion, Promenad

Jag ska nog traska iväg till Vännäsby sen när min tvätt är torr.
(ja, jag har varit uppe sen halv sju för att tvätta)
I V-by så ska jag lämna igen nyckeln till Förskolan.
Det blir en bra promenad.


---------------------------------------

Uppdatering om katterna;


- Dom jagar varandra på bus ibland
- M fick godis och hon kunde äta dom i närheten av O
- O har aldrig haft problem med att anpassa sig, han busar, äter, tvättar sig och gosar hela tiden.
- Jag får plocka upp M och gosa med henne! Min sötgumma. Hon var ju faktiskt här först, klart man vill gosa med henne lika mycket som förut.





Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: