måndag 3 augusti 2009

Real taste, zero sugar

Idag insåg jag att det bara var typ en månad kvar till min födelsedag.
Så... Vad ska man önska sig i present då!?

- Tatueringspengar
- Extern Hårddisk
- Systemkamera
- Hål i naveln (igen)
- Troll (som har stått på min önskelista längst av allt)
- Sängkläder (Nya sängkläder är alltid roligt att få)
- Trisslotter (+andra lotter)
- Den här bilden på Marilyn som målning på min vägg










Och nu till min lite mer "oseriösa" önskelista; Jag önskar mig;

¤ Att Freda flyttar hem, för gott.
¤ Att min flygrädsla blir botad
¤ Gratis städerska för all evighet
¤ En utbildning
¤ Mera tid på dygnet (gärna 10h extra)
¤ Godis som gör mig smal
¤ Cola Zero (i massor, tack)
¤ Att jag börjar avsky socker




Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: