tisdag 4 augusti 2009

Var det det bästa eller sämsta som hänt mig?



Frukost idag;
5 Plommon
2 Wasa Fiber Plus m. Smör (tyvärr inet bregott... men Becel, nyttigt)
1 glas vatten
1 kopp caffe latte macchiato

--------------------------------------------------------------

Jag fick 3,5 dagar bortplockade av dem som jag var lovad.

Så nu jobbar jag varken onsdag, fredag eller lördag. Och tror ni att man vill behålla söndagen då som ändå är förkortad? - NEJ!

Så torsdag när jag slutar (10.00) så åker jag till Gräsmyr (på något sätt). På torsdagkväll så börjar min minisemester (ändå den längsta på hela sommaren).

Torsdagkväll - Ciderdrickande och barnbuzz med älskade Storasyster T
Fredagkväll - Stanna kvar i Gräsmyr eller åka till någon stuga och slappa?
Lördag - Inte bry mig om ett enda skit
Söndag - Inte jobba iaf !!!!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: