torsdag 3 september 2009

I belive I can fly, I belive I can touch the sky

Alltså jag är så stolt över mig själv! Jag klarade det!
Vilken adrenalinkick att komma fram och veta att man klarat det.
- Men OOOH vad jag ångrade mig när dom hade stängt dörrarna och börjat rulla iväg mot startbanan.
Jag klarar vad som helst! Imorn eller på lördag blire karuseller! Jag klarar alla, även dom hemska, jag har ju flugit :D

En lugnande puss innan vi klev på planet

Min utsikt genom fönstret innan vi lyfte






Vi klarade det! Ingen krasch!
- Tack för stödet allihopa! Alla sms och tack för att jag fick hålla din hand min älskade.





Folket som mötte oss på flygplatsen


Sen gick vi till "Tippen"




Dom köpte massor med tungt, och jag köpte nötter och godis :D







----------------------
1 - Tackålov att jag lever
2 - Mer positivt än negativt med att flyga faktiskt (räkmacka, små russinpaket, skithäftig utsikt och ingen krasch!)
3 - Jag är på semester, underbart!
4 - Tackålov att jag tog med mig datorn
5 - Synd att min tå gör ont, ska ändå provgå i springskorna imorn
6 - Ikväll blire alkohol, snask och förmodligen snabbmat (=Semester)





Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out