söndag 6 september 2009

Have you seen Amy tonight?


Dejt med MIN Frida idag. Supergod Thai/BBQ/Sushi buffe, tack så mycket gumms! Kul att träffa dig här nere. Synd bara att vi fick så lite tid med varandra. Puss!



Jag och Min D på färjan hem från grönan igår. Mys med mörker och stadsljus.



Den där lila-vita åkte Min D och hans bror. Dom måste ha något tok i huvudet. Den såg ju tillochmed läskig ut när man blundade.



Den här med. Huvva vad läskig. Såg dessutom mycket värre ut i mörkret. Sprutade rök gjorde den också.








Med brist på folk i sällskapet så fick Min D agera alla platserna i spökhuvudena


Men han gjorde ett minst lika bra jobb ensam tycker jag. Sötis.





Lunch med Min D på grönan igår, pizzaslice och vatten. (Jag hävdar starkt att Gröna Lund har något emot Cola Zero)




Europe repar, det var även och mörkrossligröstad gubbe där. Jag lyssnar inte på sån musik och jag är väldigt dålig på kändisars namn och ansikten så jag kan tyvärr inte säga vem det var.











Mina shoppinggrejer; Klänning, Joggingskor, Parfym (Herr), Snabbmatströja. Födelsedagspresenter från Min D; Klocka, kofta.

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Freda sa...

Nästa gång tar vi en hel helg ;)
Eller du ska jag inte vara sjuk så vi kan ses mer