söndag 6 september 2009

Gick på grönan naken igår !!!

FIXK GÅ RUNT PÅ GRÖNAN NAKEN IGÅR!!!!!!!!!!

utan väska alltså
Det innebär;
ingen kamera
ingen jacka
inga tuggummin
ingen börs
INGENTING! Jobbigt!


Men kul hade vi, att jag vågade alltså ! :D

men inte insane. Det gjorde Min D och hans bror (Dom är galna!!)

Daniel vann en sak till mig och en sak till mamma (?) hehe :D

Idag ska vi mest bara slappa efter denna händelserika helg.
Nu sitter jag vid datorn och dumsurfar och bloggar och Min D spelar ps2, Mattias och Malin är påväg hit snart skulle jag tro.
Dom hade förslag på en promenad och spana in Finriksnobbhusen som finns här. Min D ville bara ha mat, han är för söt.

Jaja, ni får kanske ett inlägg ikväll, efter att jag varit på dejt med Freda :D :D !!!


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: