onsdag 30 september 2009

To the left to the left

Eftersom att jag har väldigt mycket ont i mitt revben och eftersom att det är Min D's tur att både ta disken och att bädda iordning sängen så intar jag nu vertikalt läge i soffan.


Har varit uppe i en il nu i flera dagar, burit, packat, packat upp, rensat, uppför trappor, nerför trappor osv.
Har fixat det mesta själv den här flytten. Jag känner mig riktigt nöjd faktiskt. Har varit riktigt duktig.

Fast idag så flyttade vi sängar. Madde's säng till min förra lgh och min säng hit och Min D's gamla säng till Svärmors lilla stuga ute på gården.


Jag har nog rensat bort halva mitt liv, garderob och lägenhet. Känns skönt, det kan nog behövas. Sen när vi ska flytta igen så märker man säkert att man har ännu mera saker som man kan slänga eller ge bort :D


Nu skulle det sitta fint med en B&J's. Det förtjänar jag tycker jag. Någon som vill svänga förbi med en?


Mina märken (sviter) från denna flytt;

- Revbenet, ofcourse
- Blåmärken; V. armbåge
Låret
Knät
H. underarm
- Mör i armar och ben
- TRÖTT!!



Men resultatet blev toppen, vi får bjuda på inflyttningsfest.


Nu ska jag förhoppningsvis slumra till en stund, hade varit skönt och välbehövligt.

Jag ska försöka ta kort och visa er senare på lägenheten. Iaf dom förändringar som jag gjort :D


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: