måndag 28 september 2009

What's new pussycat?

Att den här dagen också tog slut.

Shiet vad snabbt det har gått, och vad mycket jag har hunnit.


- Gå till vännäsby för att skriva timrapport och tillbaka
- Rensa här hos Min D och återvinna kartong, papper och glas
- Packa ihop hemma hos mig
- Bära upp på vinden hos mig (typ 12 uppochner springningar)
- Packa bilen full och lasta av hos Min D (x2)
- Rensa och packa ännu mera hemma hos mig
- Äta
- Fixa iordning min garderob här hos Min D (Klädkammare :D)
- Städa toan (USCH!)
- Rensa, ställa in och fixa i köket hos Min D
- Tvätta och hänga tvätt
- Gympa med Mammerskorgen på Liljahallen
- Duscha
- Varit till svärmor och snackat lite detaljer angående lägenheten
- Varit ute i snöfallet



Vojne vojne... Jag har överlevt och roligt har det faktiskt varit.
Förstå hur mycket jag har rensat och gett bort och slängt.

Skor, kläder och andra saker. Vad jag känner mig duktig!
*Ger mig själv en klapp på huvudet*
"Duktig Zandra"

Nu är det nästan färdigflyttat, bara bära upp mer på vinden och städa hemma hos mig.
Det enda som saknas i den här lägenheten är katterna.

I miss my missar.



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: