söndag 18 oktober 2009

All good things come to an end

Ja du, såhär dagen efter och se tillbaka på gårdagen så var det himla trevligt!

- Jag fick sjunga singstar
- Jag hann umgås med Madde
- Vi skrattade åt och med varandra allihopa
- Jag fick äta snacks
- Jag bloggade massor
- Jag träffade och umgick med Thessa och Karro
- Jag var pigg och glad och framförallt nykter när jag gick och la mig strax före 5 imorse.

Jag vaknade strax innan 10.30 och tyckte att det var morgon då. Lagomt med sömn, lagomt med alkohol och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?



Nu ska jag ta mig något annat att äta till frukost istället för Polly (inte för att det inte är gott), om jag får bort katten ur knät. Vill inte störa Söthönan när hon ligger och myser sådär.



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: