lördag 17 oktober 2009

But today I feel like the one lonely

Emma får förlåta.

Men jag måste publicera ett inlägg helt i Viktens ära.

Jag är hemsktjävlaenormtgigantisktjättemycket intresserad av vikt och upp- och nergång. Jag kan ställa mig på vågen och konstatera; "japp, där har jag gått upp 3 kilo" och bara inse det, MEN JAG MÅSTE FÅ VÄGA MIG!


Och jag måste få äta godis, för så fort någon (eller jag) säger att jag inte ska äta godis så blir jag sugen!



Nu har det väl blivit lite för mycket att den varan ett tag. Jag ska skärpa mig. Funderar på att ta ett rejält tag i kragen och verkligen ge det ett ärligt försök.


Någon som vill haka på?
- Någon som bor nära och vill ta promenader med arbetslöse jag? (Någon som också är arbetslös? eller föräldraledig? någon som skolkar? lever dubbelliv? eller bara har tid över?)

Jag tror att jag siktar in mig på Måndag.

Jag ska nu vara helt ärlig mot er och berätta att jag har gått upp 3-4kg. Det är 3-4kg som jag gärna blir av med igen.

Hör av er! Inga frågor är dåliga frågor och inga promenader är för korta promenader! Eller för långa ;)



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: