tisdag 10 november 2009

Barnböcker

Den här boken är gudomlig! Ni som läst om Snurran vet :D

Även "Snurran äter ketchup" är gudomlig!

Jag kommer GARANTERAT att köpa Snurran böckerna och läsa dom för mina barn.



Den här boken däremot behöver jag INTE köpa.


Inte så att den är mindre bra, utan jag kan det utantill!

Lillasyster E skulle nämligen höra den varje kväll när hon var liten, och inte bara en gång varje kväll...


(Varav jag råkade nämna det på jobbet;

"Åh, kan du den Zandra? Vi har en sagolåda med den så då kan du få berätta den på samlingen!"

jippi...)


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

Therese sa...

Nej det har jag inte börjat med. Har bara virkat i ett par månader å bloggen är ju bara ca 2,5 veckor gammal än :)

Madeleine sa...

Haha javisst! Där va man INTE nykter, och i turkiet ;)Det finns en hel bild serige på tre bilder men dom törs ja inte lägga ut :P