måndag 23 november 2009

En lista på hatsaker, önskningar och funderingar!

1 - Jag är så in i helvete avundsjuk, varför kan det inte vara jag???!!!
2 - Jag skulle vilja ha en tävling på min blogg, skulle ni vara intresserade och vad skulle ni vilja tävla om?
3 - Jag skulle vilja ha ett jobb, gärna på systembolaget, apoteket eller biblioteket. Någon som vet något?
4 - Någon som är sugen på att bli min "träningskompis"? (för enkelhetens skull så får det gärna vara någon som bor i närheten) som vill promenera med mig i tid och otid..
5 - Varför ska man bry sig så jävla mycket om vad andra tycker?? Lev ditt liv! Gör det du känner för och var lycklig!!
6 - Japp, jag gillar sex (haha! min humor är ju klockren ! Haha, ni ser ju hur jag har det varje dag. Underbart!)
7 - Jag absolut avskyr fläskfilé! (tidigare nämnt här) Det är torrt, smaklöst, äckligt och växer i munnen. Tacka vet ja pölsa!




Ja bju' såklart på lite bilder också! Dessa är från i somras. Titta och njut.





Aja, that's all for today.

Good night, sleep tight. Don't let the bedbugs bite you!

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: