fredag 13 november 2009

Fredag den trettonde!!

Eftersom jag jobbar dubbelt idag och inte har tillgång till internet på någon av jobben så slänger jag in ett inlägg nu.
Jag ska snart traska iväg på min morgonpromenad till jobbet. (Jag börjar 9.00)


USCH, jag hoppas verkligen inte att det händer något idag!!! (med tanke på fredag den trettonde alltså

Idag så ska jag först mysa med dom äldsta barnen på förskolan och sen ska Min Älskade D hämta mig och skjutsa mig på mitt andra jobb där jag ska spendera min fredagkväll...

Men det blir nog toppen ska ni se!


Igår så syndade jag rejält! Haha! Och det var totally värt det!!

Så vi får se hur jag gör med mitt "lördagsgodis" denna vecka. Jag har ju massvis at godsaker kvar sen igår om jag skulle bli sugen så.

Jag hoppas ni får en trevlig och mysig fredag!Ta hand om varandra och bry er inte för mycket om småsaker, utan tänk på vad ni har istället för vad ni saknar.



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag ska ut och flyga...

Dålig timing?

Fast en gång förut, en fredag den trettonde, så flög jag i åska. Det var... intressant.

Sara sa...

Ja jag vet, han är en mycket fin liten farbror :)