måndag 2 november 2009

Inga Julklappar

I år har vi sagt att vi inte ska köpa några julklappar till oss "vuxna" i familjen.

(Lillasyster E har inte bestämt sig än om hon är vuxen eller barn, hon är 18år)

Men iaf, jag ska hålla det jag lovat trots att jag FULLKOMLIGT ÄLSKAR ATT KÖPA och GE BORT JULKLAPPAR!


Så jag lovar er allihopa i familjen!
Jag ska inte KÖPA några julklappar till er vuxna i år.



Jag har för evigt minnet av julklappsinköpen ifjol...






Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

Sara sa...

Jäklarns vad klappar haha :P

Jag köper bara en-två stycken vardera till Anton och Amanda och nåt litet till mamma och Mathias, har alltid gjort så.. Ja och så till Jonah då :P Och det här året blir det småklappar till Jonahs närmaste kompisar.

Madeleine sa...

Jag ÄLSKAR också att köpa och ge bort julklappar, och jag har redan köpt FYRA!! ;)