Semlans ålder

Lilypie Second Birthday tickers

Fokus ålder

PitaPata Dog tickers

onsdag 11 november 2009

Önskelista julen 2009

Jag har nu börjat fundera på årets julklappsönskelista

Hittills har jag kommit fram till detta;

- Sockerallergi, alternativt bara avsky socker och sötsaker
- Ny lägenhet (stora, minst en trea)
- Magrutor (alternativt en cellulitfri kropp)
- En talang (t.ex. sångröst, konditorkunskaper eller handarbetstalanger)
- Hello Kitty- saker


Så... Vad tror ni?


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

emma sa...

Ooh, jag skulle också vilja ha en cellulitfri kropp! det skulle jag inte tacka nej till om nån köpt till mej i julklapp!

emma sa...

Ooh, jag skulle också vilja ha en cellulitfri kropp! det skulle jag inte tacka nej till om nån köpt till mej i julklapp!