måndag 7 juni 2010

"Djur kostar"

Nu har "kvittot" från veterinären kommit.
Ni ser nog på mitt ansiktsuttryck hur mycket jag gillade den...


Om ni vill umgås med mig i sommar så är det aktiviteter såsom att sitta hemma hos mig och äta is som gäller. Känner jag att jag har mycket pengar så kanske vi äter hemmagjord isglass eller dricker saft. Allt känns pissigt och negativt just nu. Det är ju bara pengar egentligen, så varför bryr man sig?


För om jag tänker efter så är Oliver värd varenda krona, jag hade inte velat se han dö i helgen. (Vilket kunde ha skett om vi inte tagit honom till veterinären...)


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Syster Emma och Lilla A sa...

ja det är inte kul att punga ut med flera tusen.. :(
Men förhoppningsvis så slipper ni ju dit fler ggr nu..