söndag 29 augusti 2010

Bättre och bättre dag för dag...


Söndagen har bara blivit bättre och bättre.


Startade kasst. Ville bara lägga mig ner och sova sova sova.


Sen kom Sandra hit och lämnade babygymmet och surrade lite.


Hon hinner bara åka iväg så ringer det på dörren. Där står J, S & lille MH. Sikket trevligt besök. PäronMER hade dom med sig också! Gudomligt!


Efter allt surrande och allt besök så lagade jag och Min D hemmagjord Pizza. Har precis tryckt i mig till bristningsgränsen.


Hur ska denna Söndag sluta? Kan den sluta bra? (det var ett tag sedan jag hade en bra dag hela dagen...) Men jag har hoppet uppe.


Tack till er som förgyllde min dag och fick den att verka jä*ligt mycket kortare än alla andra dagar.



(Nu vill jag bara att Freda ska komma hem från utlandet så blir det här bara kanoners)



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Johanna sa...

Spännande med bara två dagar kvar, nu kan det verkligen bli närsom helst! :D

glömde svara på din kommenterar för flera dagar sen, tack för grattiset! :) 10 år sedan, ojoj det är många år! gifta er vore ju perfekt, det är ofta fint väder i början på maj med! du kan inte ha varit gammal när vi träffades, för om jag inte missminner mej är vi lik gamla, född 87. :)

hoppas ditt nästa inlägg är att vattnet gått eller nåt sånt. ;)