fredag 10 september 2010

Happy Birthday

Idag var det 23 år sedan som min Mammerskorg fick ligga på BB och ta hand om sin nyaste bebis. (Jag är född kring halv fem-fem på morgonen)

Man kan bara undra när det är min tur att ligga på BB och ta hand om våran nyaste.
Inte idag iaf. För idag är det pannkakstårta till middag.
Det är väl en sån grej man inte får missa iaf? Familjen kommer ju och äter, det är ju så kul när man är många. (Synd bara att unge herr Hörnqvist blev sjuk så han och Storasyster E inte kan komma)


Mina höfter har varit helt emot mig inatt, även nederdelen av magen. Huga huga. Har inte kunnat sova. Trodde nästan att något ville komma igång inatt, men icket.



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

7 kommentarer:

EMALJ sa...

Säger Grattis här också!

Jezz sa...

Grattis Grattis Vännen, Hoppas du får en alldeles magisk födelsedag och en unik present! ;) Njut och må med vänner & familjen! Kram!

Jezz sa...

Ja det hade varit super kul om vi fick ses på BB. Man vet aldrig, nu är det bara du och jag kvar av dem jag vetat ska ha och tro mig vi var några stycken men inte var du och jag sist men där ser man hur det kan bli! ;) Jo, vi fick en uppskattning igår på att han väger 3800-3900...lite chockad blev jag. Men som ändå skönt att veta på ett ungefär vad som ska ut! :P

Johanna sa...

Grattis, hoppas du får en härlig dag med mycket smärta, haha. ;)

Anonym sa...

Grattis =) Har du läst den allra sista boken med? Handlar inte den om klanen victoria gjorde i typ tredje boken? Eller va handlar den om? Beräta inte för mkt för är inte helt klar med fjärde än =)

www.emmgus.blogg.se

Magdalena sa...

Är inne på din blogg varje dag och hoppas på att få se en bild på bäbisen din men hon (som jag tror det är) verkar trivas allt för mycket i magen!

grattis på födelsedagen! :)

Therese sa...

Grattis grattis :)