fredag 10 september 2010

Bärsjalar och tjocka Zandra

Detta är länkar som ni absolut inte måste klicka er in på. Men självklart tycker jag att ni ska göra det om ni är intresserade!


Min Storasyster Emma ska börja sy bärsjalar och sälja, så om ni är intresserade så gå in på hennes blogg och läs, titta och beställ. (Har ni bara vanliga frågor så kan ni såklart ställa dom också)

Här har ni Emmas blogg

Direktlänk till information om beställning


-----------------------------------------------------------------------


Min Thessa postade en bild på mig som hon tagit idag. Jag insåg inte hur fet jag ser ut. Spana in:

Direktlänk till tjockZandra inlägget. (Jag trodde seriöst inte att magen såg SÅ stor ut)



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Syster Emma och Lilla A sa...

yay! Tack för raklamen! :D