onsdag 27 oktober 2010

Nyklippt mamma och sovande Pytte

Jag vet ! Klockan är över 23.00 och Lillan sover!!

Hon har förvånat mig massor idag. Hon har sovit nästan hela dagen. Hon sov genom hela baby-öppet idag (13-15), jag gav henne lite mat innan vi for sen sov hon till 17. Sen promenerade jag med Pernilla och lille V, då sov hon och sov till nästan 19.30. Sen var hon iofs vaken tills nu och har lekt, skrattat och haft lite krångel i magen. Men nu sover hon igen. HON SOM ALDRIG BRUKAR SOVA MELLAN 23 - 01.

Jag har klippt mig. nej inte jag, men Mammerskorgen min gjorde det.

Imorgon:
Drop-in på BVC för vägning och mätning
Baka något
Rensa påsar och kartonger
Fortsätta att försöka få ordning inne i "inneförrådet"
Köra bort kartonger till tur & retur
Gå och lämna nappar (?)
Får man något besök då måntro eller ska man kanske våldgästa någon? :)

Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

MimiLi sa...

Frågan är väl snarare om du HINNER få besök eller våldgästa någon?! Du är så himla flitig!!! Jag minns att jag aldrig fick nåt gjort, för att jag bara tittade på bebisen hela tiden...
Trevlig helg, en date nästa vecka kanske, ungarna har ju höstlov, så en slobbträff kan kanske passa då?!