tisdag 26 oktober 2010

Tisda'morgon

Min älskade lilla Linnéa. Min skatt. mitt liv, mitt allt, min lilla prinsessa.

Hon är mitt inne i en utvecklings(tillväxt)period gissar vi.
Hon sover bara några minuter åt gången och hon vill hela tiden vara nära.
Hon vill absolut sova bredvid mig i sängen. Tätt intill.
Hon är hungrig jätteofta (jag gissar på att hon ofta är ute efter närheten bara)


Hon är snäll på nätterna däremot. Inatt sov hon mellan 01.00 (hon är ju alltid vaken mellan 23 & 01) - 04.00 åt och somnade om till 06.00 åt och somnade om till 07.41.
Då fick vi lov att suga snor, byta blöja och tvätta ögonen. Sen var det ju morgon.



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

2 kommentarer:

EMALJ sa...

Skogsvägarna är snöiga nu. Går mindre bra att gå på dom... :(

Jezz sa...

Ja, det verkar som att våra små busar är i samma fas.Känner igen mycket du skriver. :) Det är kul att det bara skiljer 1 vecka mellan dem så har man någon att prata ut med och jämnföra med. :) Lilla tjejen, hoppas hon slipper snora snart det är så långdraget och vara på det sättet. Babygymmer är en mycket fantastisk sak och det är så kul att spana på dem i smyg när det boxas på saker och jollras. :) Exakt, en fullspäckad helg var det. Så idag har vi bara tagit det lunt, promenerat och strosat runt. Haft en kompis på kaffe och nu är det lite tv som gäller.

Ja tänkte att jag hör av mig imorgon när vi är på väg, siktar på att komma iväg härifrån 11 om inget händer på vägen. Hur som ringer jag när vi närmar oss så jag kommer till rätt hus! :)
KRAM!