söndag 5 juni 2011

Sol och Kärlek

Jag fick sovmorgon idag!! Min D tog med sig Semlan och gick upp och jag fick sova vidare.
Riktigt skönt och välbehövligt efter gårdagen.
Sen promenerade vi med Emma och A.
Sen åkte vi (jag, Semlan och Min D) och handlade.
Sen hade jag och Semlan ute-mys i solen framför våran altan.
Hoppade studsmatta på 17 en stund och sen hem igen.

Nu sover lillan och vi ska snart se film och äta massor med godis, chips mm.

Här har ni några kort på världens vackraste tjej


Jag är så hopplöst förälskad i henne. Hon har mig lindad kring sitt lillfinger. Min älskade Semla och största skatt.


(Jag ska börja blogga om presenterna som hon fick på sin namnfest allt eftersom hon använder dem, om det är saker som man kan använda)


Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

1 kommentarer:

Johanna sa...

Härliga bilder, söta tjejen!