måndag 27 juni 2011

Sommar sommar sommar

Äntligen  har värmen kommit och valt att iaf stanna en hel dag!

Vi har umgåtts med Storasyster T & kusinerna mest hela dagen.
Fick träffa mammerskorgen ett tag också, hon bjöd på glass och sen fika.
När Min D slutade så var vi hemma en stund och sen gick vi iväg till systeryster T för att hämta våran bil som Henrik har varit snäll och kört in till stan och tillbaka åt oss.
Allihopa åkte iväg till byn för att äta middag på en utvald pizzeria.
Sen åkte Min D hem, Systeryster med gäng till V-by innan dom skulle hem.
Jag, Semlan och N gick iväg till Vegaskolan för att åka lite linbana innan vi gick hem till dom igen.

En härlig sommarkväll i deras hus/på deras gård. Gräsklippning, rycka upp blommor, brännässlor, barfota i gräset mm.



Nu blev det massor med text, sånt som jag tycker är skittråkigt att läsa på andras bloggar. Jag lägger in bilder strax.

Ni kan läsa texten så länge.

-----------------------------------------------------------------
Update - Bilder
-----------------------------------------------------------------

Semlan har fått sin första handväska
  
 Semlan sitter och är avundsjuk när kusin N åker linbana

 Kusin R är cool i mosters solglasögon



Skruttnij, Mekkaplutt & Blashej - Over and out

0 kommentarer: